Romské děti v systému českého školství – Bc. Dagmar Bařinková
Bc. Dagmar Bařinková
Bakalářská práce
Romské děti v systému českého školství
Gipsy Children in System of Czech Education
Anotace:
Romové jsou menšinou, na kterou si každý z nás vytvořil nějaký názor. Ale jací Romové ve skutečnosti jsou a co o nich vlastně víme? Na první roky našeho života má největší vliv rodina, pak mateřská škola, škola a návazně další vzdělávání. Právo na vzdělání se řadí mezi základní lidská práva. Nedostatečné vzdělání, nebo dokonce žádné vzdělání, se může stát závažnou bariérou v běžném životě. S nízkým …víceAbstract:
Gipsies are the minority, which everyone of us makes an opinion. But who are they in fact and what we know about them. First years of our life are influenced by our family, kindergarten, school and other consecutive education. Right to education is one of the basic birthrights. Lack of education, or even no education, can become serious barrier in common life. Due to low level of education is for example …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w7y5p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Michaela Šlégrová
- Oponent: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Základní lidská práva a práva dítěte v názorech žáků primární školy
Renata BAROTOVÁ -
Základní lidská práva a svobody a jejich procesní ochrana
Lucie Dufková -
Základní lidská práva a svobody a jejich procesní ochrana
Lucie Švecová -
Základní lidská práva v EU
Kamil BANDŽAK -
Základní lidská práva a jejich aplikace ve výchově občanství
Jana SEDLÁČKOVÁ -
Diskriminace na trhu práce
Martina Stratilová -
Sexual Education of Children from Ages 12 to 15 and Its Importance in Today´s World from the Perspective of the Teachers and the Professionals in this field: Comparative Case Study at Czech, Polish and Spanish Schools
Martina Mazurová -
Hra ako špecifická pomôcka v materskej škole pre deti so zdravotným postihnutím (matematické predstavy)
Katarína BORSUKOVÁ