Implementation of Extensive Reading in Elementary School – Bc. David Ďulík
Bc. David Ďulík
Diplomová práce
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
Anotace:
Tato magisterská práce hledá možnosti vytvoření a následného začlenění čtenářského programu do výuky anglického jazyka na 2. Základní škole v Jirkově. Čtyři kapitoly práce mohou být obsahově rozděleny do dvou hlavních částí. První z nich obsahuje popis situace ve zmiňované základní škole a nastiňuje důvod rozhodnutí k uskutečnění čtenářského programu. Další z kapitol se zaměřuje nejprve na teoretické …víceAbstract:
This master thesis seeks opportunities to create and subsequently include extensive reading into English curriculum of Základní škola Studentská in Jirkov. Four chapters may be divided in two main parts. The first one describes a situation in the school and outlines the reason for the decision to run the extensive reading programme in this school. Second chapter first focuses on benefits of reading …víceKeywords
Čtenářský projekt Čtení Pravidla čtenářského programu Hodnocení čtenářského programu Určení úrovně čtenáře Implementace čtenářského programu Zjednodušená četba Motivace Hodnocení Získávání jazykových dovedností Věkové kategorie čtenáře 1. stupeň základní školy ŠVP Vydavatelé zjednodušené četby Čtvrtý ročník
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zhjs1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Pavla Buchtová
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Projekt Celé Česko čte dětem a jeho implementace v mateřských školách olomouckého regionu
Tereza TYLOVÁ -
Implementace mediální výchovy do hodin vlastivědy
Zuzana ZINKEOVÁ -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Zabezpečení bytového domu pro všechny věkové kategorie
Čochnář Čochnář -
Optimalizace tělesného složení u judisty věkové kategorie dorostenců ve váhové kategorii nad 100 kg
Michal Horák