Bc. Milan Fast
Master's thesis
Steve Jobs a úspěch značky Apple
Steve Jobs and the Apple Brand Achievements
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úspěchem společnosti Apple a charismatickou osobností jejího zakladatele jako manažera – vizionáře s nepolevujícím tvůrčím potenciálem. Hlavním cílem je prokázat podíl jednotlivce, který je nekompromisním autokratickým vůdcem s prokazatelnými manažerskými kvalitami, na globálním úspěchu firmy. Klíčem k pochopení unikátnosti marketingové strategie společnosti Apple je celosvětově …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the achievements of Apple company and the charismatic personality of its founder Steve Jobs as a manager – visionary with endless creative potentials. The main objective consists in the substantiation of the share of an individual who is an uncompromising autocratic leader with proven managerial qualities in the global success of the company. The key to understand the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mi9m4/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2016
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Reader: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík