Bc. Milan Fast
Master's thesis
Steve Jobs a úspěch značky Apple
Steve Jobs and the Apple Brand Achievements
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá úspěchem společnosti Apple a charismatickou osobností jejího zakladatele jako manažera – vizionáře s nepolevujícím tvůrčím potenciálem. Hlavním cílem je prokázat podíl jednotlivce, který je nekompromisním autokratickým vůdcem s prokazatelnými manažerskými kvalitami, na globálním úspěchu firmy. Klíčem k pochopení unikátnosti marketingové strategie společnosti Apple je celosvětově …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the achievements of Apple company and the charismatic personality of its founder Steve Jobs as a manager – visionary with endless creative potentials. The main objective consists in the substantiation of the share of an individual who is an uncompromising autocratic leader with proven managerial qualities in the global success of the company. The key to understand the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mi9m4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
- Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík