Elizaveta Shkiria

Diplomová práce

Smyslový marketing v hotelnictví

Sensory marketing in the hotel industry
Anotace:
Diplomová práce je věnována používání metod smyslového marketingu v hotelnictví. Tato oblast marketingu je již dlouhou dobu používána po celém světě, ale stále není dostatečně prozkoumaná. V hotelnictví je smyslový marketing ve velké míře používán světově známými hotelovými řetězci, nicméně se nepoužívá tak aktivně jako při řízení značky a při plánování prodejních míst. Hlavním cílem diplomové práce …více
Abstract:
The thesis is devoted to the using of sensory marketing methods in the hotel industry. This area of marketing has long been used around the world, but it is still not well researched. In hotel business, sensory marketing is largely used by world-renowned hotel chains but is not used as actively as in brand management and sales planning. The main aim of the thesis is to analyze and evaluate the application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76167

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch