Smyslový marketing v hotelnictví – Elizaveta Shkiria
Elizaveta Shkiria
Diplomová práce
Smyslový marketing v hotelnictví
Sensory marketing in the hotel industry
Anotace:
Diplomová práce je věnována používání metod smyslového marketingu v hotelnictví. Tato oblast marketingu je již dlouhou dobu používána po celém světě, ale stále není dostatečně prozkoumaná. V hotelnictví je smyslový marketing ve velké míře používán světově známými hotelovými řetězci, nicméně se nepoužívá tak aktivně jako při řízení značky a při plánování prodejních míst. Hlavním cílem diplomové práce …víceAbstract:
The thesis is devoted to the using of sensory marketing methods in the hotel industry. This area of marketing has long been used around the world, but it is still not well researched. In hotel business, sensory marketing is largely used by world-renowned hotel chains but is not used as actively as in brand management and sales planning. The main aim of the thesis is to analyze and evaluate the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76167
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Smyslový marketing
Martin Hudec -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Smyslový marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová