Adriana ŠEBOROVÁ

Bakalářská práce

Povědomí učitelů a sociálních pedagogů o způsobu řešení šikany

Awareness of teachers and social workers on the system of addressing the pathological phenomenon of bullying
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozdíly ve znalostech učitelů základních škol, sociálních pedagogů a studentů těchto oborů v oblasti řešení šikany. V teoretické části se nachází témata související se zvolenou problematikou, konkrétně jde o abusus termínu šikany, teorii agrese, znaky, kterých šikana nabývá, druhy a specifické druhy šikany, formy a stádia šikany. Nedílnou součástí teoretické části je také …více
Abstract:
This Bachelor´s thesis is dealing with differences of elementary teachers, social educators and students' knowledge in a field of activity solving bullying. In the theoretical part there is a topic connected to the chosen issues, particularly it is about abuses term of bullying, the theory of aggression and features, that is for bullying typical, kinds and specific kinds of bullying, forms and stages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEBOROVÁ, Adriana. Povědomí učitelů a sociálních pedagogů o způsobu řešení šikany. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta