Tereza Matoušková
Bachelor's thesis
Vizuální identita PiTy BEER
Visual identity of PiTy BEER
Abstract:
Ve své bakalářské práci se budu zaobírat silou vizuální komunikace v konstrukci obrazu malého domácího pivovaru PiTy BEER. Vycházím z přesvědčení, že vizuální komunikace patřila v oblasti prezentace pivních produktů k základním komunikačním prvkům nejen v současnosti, ale i v historii, a že se vizuální složka komunikace proměňuje nejen s ohledem na společenskou situaci a dobu, ale i cílovou skupinu …moreAbstract:
I contemplate about visual identity of a tiny home brewery PiTy BEER and its strenghts. My claim is that visual communication as a presentation of beer product is fundamental communicational element these days as well as in history. Also, the way of communication changes with its aim.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Prokop Sirotek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and literary arts / Visual arts / Graphic and media design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights