Analýza konkurence na trhu prodeje sportovního a outdoorového vybavení – Vojtěch Pechal
Vojtěch Pechal
Bakalářská práce
Analýza konkurence na trhu prodeje sportovního a outdoorového vybavení
Analysis of competition in the selling market of outdoor sports and recreation equipment.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí analýzy konkurence zhodnotit možnost vstupu firmy na trh prodeje sportovního a outdoorového vybavení v České republice a doporučit strategii ke vstupu. Teoretická část práce vysvětluje základy teorie konkurence a jednotlivé techniky její analýzy. V praktické části pak je vyhotovena samotná analýza konkurence. Nejdříve je analyzováno makrookolí odvětví pomocí metody …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to evaluate the possibility for a new company entering the selected market in Czech Republic and to suggest an entry strategy, using competition analysis. The theoretical part of the thesis explains the basics of competition theory and each technique used in the analysis. In the practical part, the competition analysis itself is created. First, the macro-environment of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86742
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Jana Soukupová
- Oponent: Marta Nečadová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86742
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Elektronické obchodování s vybavením pro outdoorové aktivity a výškové práce
Robin Fábry -
Strategie řešení konfliktních situací z pozice manažera základní školy
Anna Zlatníková -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie
Barbora Štancová