Martina MÜLLEROVÁ

Bachelor's thesis

Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí

Etics of advertising communication in the CR and abroad
Abstract:
Bakalářská práce nesoucí název "Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí" zkoumá a srovnává etičnost v reklamě u nás a v zemi Evropské Unie. První část práce teoreticky charakterizuje reklamu, etiku a jejich vliv nejen v marketingu. Druhý okruh práce vymezuje reklamu pomocí regulací a omezení včetně legislativního. V další časti je popisováno reklamní prostředí v České republice a republice Německé …more
Abstract:
This work called "Ethics of advertising communication in the Czech Republic and abroad" compares ethics in advertising in our country and in the European Union. In the first part, the advertising, ethics and theirs influence not only in the marketing are characterized in the theory. In the second part of this work defines the advertising by regulations and restrictions, including legislative. Next …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 42142

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Julie Brožová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MÜLLEROVÁ, Martina. Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická