Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí – Martina MÜLLEROVÁ
Martina MÜLLEROVÁ
Bachelor's thesis
Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí
Etics of advertising communication in the CR and abroad
Abstract:
Bakalářská práce nesoucí název "Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí" zkoumá a srovnává etičnost v reklamě u nás a v zemi Evropské Unie. První část práce teoreticky charakterizuje reklamu, etiku a jejich vliv nejen v marketingu. Druhý okruh práce vymezuje reklamu pomocí regulací a omezení včetně legislativního. V další časti je popisováno reklamní prostředí v České republice a republice Německé …moreAbstract:
This work called "Ethics of advertising communication in the Czech Republic and abroad" compares ethics in advertising in our country and in the European Union. In the first part, the advertising, ethics and theirs influence not only in the marketing are characterized in the theory. In the second part of this work defines the advertising by regulations and restrictions, including legislative. Next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
42142
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Julie Brožová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÜLLEROVÁ, Martina. Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Etika v oblasti instagramového influencer marketingu cíleného na nezletilé v ČR
Adéla Čáslavková -
Etický kodex sociálních pracovníků v ČR a jeho využití v praxi
Martin Budek -
Etika podnikání v bankovním sektoru v ČR
Tomáš Novák -
Aplikace principů teorie spravedlivé války na britskou intervenci v Iráku roku 2003
Robert Ach-Hübner -
Angažmá USA ve válce v Kosovu mezi lety 1998-1999: Teorie spravedlivé války
Marek Šnajdr -
Profesní etika rozhodce v mezinárodní obchodní arbitráži
Lucie MOHYLOVÁ -
Etika v podnikaní firmy OTIS a.s.
Daniel Cenkner -
Skrytá reklama v kontextu současné kultury
Lukáš Kliment