Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí – Martina MÜLLEROVÁ
Martina MÜLLEROVÁ
Bachelor's thesis
Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí
Etics of advertising communication in the CR and abroad
Anotácia:
Bakalářská práce nesoucí název "Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí" zkoumá a srovnává etičnost v reklamě u nás a v zemi Evropské Unie. První část práce teoreticky charakterizuje reklamu, etiku a jejich vliv nejen v marketingu. Druhý okruh práce vymezuje reklamu pomocí regulací a omezení včetně legislativního. V další časti je popisováno reklamní prostředí v České republice a republice Německé …viacAbstract:
This work called "Ethics of advertising communication in the Czech Republic and abroad" compares ethics in advertising in our country and in the European Union. In the first part, the advertising, ethics and theirs influence not only in the marketing are characterized in the theory. In the second part of this work defines the advertising by regulations and restrictions, including legislative. Next …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42142
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Julie Brožová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÜLLEROVÁ, Martina. Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Etika v oblasti instagramového influencer marketingu cíleného na nezletilé v ČR
Adéla Čáslavková -
Etický kodex sociálních pracovníků v ČR a jeho využití v praxi
Martin Budek -
Etika podnikání v bankovním sektoru v ČR
Tomáš Novák -
Aplikace principů teorie spravedlivé války na britskou intervenci v Iráku roku 2003
Robert Ach-Hübner -
Angažmá USA ve válce v Kosovu mezi lety 1998-1999: Teorie spravedlivé války
Marek Šnajdr -
Profesní etika rozhodce v mezinárodní obchodní arbitráži
Lucie MOHYLOVÁ -
Etika v podnikaní firmy OTIS a.s.
Daniel Cenkner -
Skrytá reklama v kontextu současné kultury
Lukáš Kliment