Renáta Outlá

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře

Marketing strategy of a selected tour operator
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie CK Elixír tours a její zhodnocení. Teoretická část je věnována obecnému výkladu a charakteristice základních pojmů týkajících se marketingu, jeho aplikaci v cestovním ruchu, a novému trendu - cestovní kanceláře fungující na základě digitálního marketingu. V analytické části bakalářské práce dochází k aplikaci teorie do praxe a na základě …viac
Abstract:
The Bachelor Work is focused on the analysis of CK Elixír tours marketing strategy and its evaluation. The first part deals a general definition and characteristics of basic expressions concerning marketing, its application into tourism. It also deals the new trend - travel agencies are operated on the basis of digital marketing. The second part of the work is represented by application of theory into …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedúci: Zdenka Petrů
  • Oponent: Jan Huspeka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54724