Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře – Renáta Outlá
Renáta Outlá
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Marketing strategy of a selected tour operator
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie CK Elixír tours a její zhodnocení. Teoretická část je věnována obecnému výkladu a charakteristice základních pojmů týkajících se marketingu, jeho aplikaci v cestovním ruchu, a novému trendu - cestovní kanceláře fungující na základě digitálního marketingu. V analytické části bakalářské práce dochází k aplikaci teorie do praxe a na základě …viacAbstract:
The Bachelor Work is focused on the analysis of CK Elixír tours marketing strategy and its evaluation. The first part deals a general definition and characteristics of basic expressions concerning marketing, its application into tourism. It also deals the new trend - travel agencies are operated on the basis of digital marketing. The second part of the work is represented by application of theory into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54724
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: Zdenka Petrů
- Oponent: Jan Huspeka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54724
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
My Linh Lai -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec