Efektivní jazykové úkoly s použitím informačních a komunikačních technolgií – Bc. Zuzana MATULKOVÁ
Bc. Zuzana MATULKOVÁ
Diplomová práce
Efektivní jazykové úkoly s použitím informačních a komunikačních technolgií
Effective English language tasks with ICT
Abstract:
The thesis deals with the effective tasks assigned by ICT. The theoretical part deals with the definition of tasks, types of tasks, ways of usage, possible problems, the role of the tasks in teaching and, last but not least, focuses on assigning tasks using ICT.The practical part of this thesis presents a research done with students of selected primary school and present the results of the research …víceAbstract:
Tato diplomová práce je zacílena na efektivní použití ICT v úkolovém vyučování. Praktická část této práce pojednává o definici úkolu, jeho typech, způsobech využití, možných problémech, zásadní roli úkolu ve vyučování a v neposlední řadě se zaměřuje na využití ICT. Praktická část této diplomové práce prezentuje výzkum, který byl proveden mezi student vybrané základní školy a přináší výsledky výzkumu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATULKOVÁ, Zuzana. Efektivní jazykové úkoly s použitím informačních a komunikačních technolgií. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Úkolově orientované vyučování dospělých na úrovni A2-B1
Miloslava Králíčková -
Zařazení úkolového vyučování do hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy
Barbora Randáková -
Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Kateřina Koucká -
E-learning pro zvyšování kvalifikace zaměstnanců v záležitosti komunikace se zákazníky
Stanislav Konopásek -
Role ICT ve výuce cizího jazyka
Tereza Marin -
Krojované hody v oblasti Kyjovska a jejich integrace do výuky 1. stupně ZŠ
Kristýna Štruncová