Vyučování anglického jazyka pomocí 'Globální angličtiny' – Adéla MUNKOVÁ
Adéla MUNKOVÁ
Bachelor's thesis
Vyučování anglického jazyka pomocí 'Globální angličtiny'
Teaching Culture through 'Global English'
Abstract:
Vyučování angličtiny jako globálního jazyka je poměrně nový koncept. To, že se angličtina stala mezinárodním dorozumívacím prostředkem, ovlivňuje způsob, jakým by se měla ve školách vyučovat, zejména pokud jde o hodiny ESL (angličtina jako druhý jazyk). Podle této teorie by se měli studenti učit angličtinu jako mezinárodní jazyk s nezbytnými sociokulturními aspekty, spíše než aby se učili standardní …moreAbstract:
Teaching English as a global language is a relatively new concept. The fact that English has become the international means of communication affects the way in which it should be taught at schools, especially when it comes to ESL (English as a second language) classrooms. According to this theory, the students should be learning English as an international language with the necessary socio-cultural …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: William Bradley Vice, PhD
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUNKOVÁ, Adéla. Vyučování anglického jazyka pomocí 'Globální angličtiny'. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
English Language in Education / AJDE20
Theses on a related topic
-
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Motivace jako dílčí fáze vyučovacího procesu se zaměřením na výuku anglického jazyka
Věra Hladíková -
Metody skupinové práce ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Čechová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Metody rozvíjející komunikativní dovednosti žáku ve vybrané výuce českého a anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Kristýna HOLUŠOVÁ -
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Cvičné kazuistiky z přednemocniční péče pro výuku angličtiny studijního oboru Zdravotnický záchranář
Zbyšek Čižmař