Činnostně orientovaná výuka: Motivační a pohybové aktivity ve výuce němčiny – Bc. Markéta Psotová
Bc. Markéta Psotová
Bakalářská práce
Činnostně orientovaná výuka: Motivační a pohybové aktivity ve výuce němčiny
Actively Oriented Foreign Language Teaching: Physical and motivational activities in a German classroom
Abstract:
Bachelor thesis „ Actively Oriented Foreign Language Teaching: Physical and motivational activities in a German lesson“ deals with the characteristics of the actively oriented teaching. It illuminates a brief description of teaching methods supporting actively oriented teaching. The main part of the thesis offers a collection of twenty activities to be used in a German lesson.Abstract:
Bakalářská práce „Činnostně orientovaná výuka: Motivační a pohybové aktivity v hodinách německého jazyka“ pojednává o významu činnostně orientované výuky a její charakteristice. Nabízí také stručný popis činnostně orientovaných metod výuky a zabývá se základními druhy motivace. Hlavní část práce tvoří soubor dvaceti aktivit (činností) využitelných v hodinách němčiny na ZŠ.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ex751/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2009
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Činnostně orientovaná výuka angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení
Gabriela Kratochvílová -
Činnostně orientovaná výuka cizího jazyka na 1. stupni ZŠ
Šárka Čechová -
Teaching the Present Perfect Using Project 4 Coursebook in the Time of Remote Learning
Zuzana Zlámalová -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil