Jan Lubal
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané kapely
Marketing strategy of the selected band
Anotace:
Lubal, J. Marketingová strategie vybrané kapely. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Marketingová strategie hraje zásadní roli, nejen na poli běžného podnikání, ale také v oblasti hudebního průmyslu, kde právě díky kvalitní marketingové strategii vznikají nové hudební osobnosti, které se prosadí se svojí tvorbou nejen v jejich městě či zemi, ale díky sociálním médiím a bleskovému šíření …víceAbstract:
Lubal, J. Marketing strategy of the selected band. Bachelor thesis. Brno: Mendel Uni- versity, 2023. Marketing strategy plays an essential role, not only in the field of ordinary busi- ness, but also in the field of the music industry, where it is thanks to a quality mar- keting strategy that new musical figures are created, who will establish themselves with their work, not only in their city or country …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social Networks as a tool for marketing strategy - A case study of Mercedes Benz
Juan Pablo Castro Mamani