Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji. – Bc. Martin Šůstek
Bc. Martin Šůstek
Master's thesis
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji.
Psychological Mechanisms of the Decision-making Process during Personal Selling.
Abstract:
Tato práce je zaměřena na zachycení psychologických mechanismů, které působí na zákazníka při osobním prodeji. V rámci obchodního jednání identifikuje klíčová místa, která jsou důležitá pro úspěšné pokračování obchodního jednání, popisuje faktory, které mají vliv na zákazníkovo rozhodování a řeší možnosti překonání případných bariér v těchto kritických místech. V teoretické části jsou uvedeny současné …moreAbstract:
This work attempts to describe psychological mechanisms which can influence a customer during personal selling. In the context of commercial dealings this work identifies key areas important for successful progression in commercial deals describing factors impacting customer's decision making and offering solutions in order to overcome barriers in some critical parts. In the theoretical part contemporary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŮSTEK, Martin. \textit{Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/nytna3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šůstek, Martin. Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji.. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
Adrianna Růžičková -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion
Markéta Ježková -
Význam Green marketingu při nákupním rozhodování zákazníka
Lucie JEŘÁBKOVÁ -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Zuzana Olivová -
Vliv uživatelských hodnocení na zákazníka při výběru restaurace
Daniel Demarteni -
Přímý prodej datových tarifů společnosti JHComp, s.r.o.
Josef Neugebauer -
Osobnost Typu D (distresovaná osobnost) a variabilita srdeční frekvence
Daniela LIESKOVSKÁ