Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době. – Bc. Eliška Drkalová
Bc. Eliška Drkalová
Diplomová práce
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
What is the relationship of listeners to music? Current forms of music marketing in the digital era.
Anotace:
V minulých letech v hudebním průmyslu nastala změna ekonomického modelu díky novým technologiím. Na základě těchto změn se práce zabývá problematikou hudby v on-line prostředí a tím, zda internet pro ni představuje spíše příležitosti, nebo naopak spíše hrozby. V rámci výzkumu bude zodpovězena otázka: Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Práce se zaměří na tento vztah z pohledu marketingové komunikace …víceAbstract:
The music industry has undergone an economic model change in recent years due to new technology. Motivated by these changes, this thesis investigates the subject of music in an online space and whether the internet presents more of an opportunity for music, or a threat. The research will answer this question: “What is the relationship between music and its listeners?” The thesis will focus on this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vktyv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Brněnský hudební svět: obsah MP3 přehrávačů posluchačů v moravské metropoli
Eva Chalupníková -
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing
Martin PIVOŇKA -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň