Změny v chování klientů v oblasti pronájmu a prodeje nemovitostí v Praze v době krize. – Marek Kračún
Marek Kračún
Bakalářská práce
Změny v chování klientů v oblasti pronájmu a prodeje nemovitostí v Praze v době krize.
Changes in the behavior of clients in renting and selling real estate properties in Prague in times of crisis
Anotace:
Tato práce se zabývá studiem změn v chování klientů v oblasti pronájmů a prodeje nemovitostí v Praze v době krize. První teoretická část se věnuje specifikacím a definicím marketingu, marketingového výzkumu a marketingové segmentace s podrobnějším rozdělením klientů do skupin. V druhé části se nachází analýza činnosti společnosti Inversiones en Renta RC Alfa s.r.o., změny v chování jejich klientů v …víceAbstract:
This work investigates the changes in the behavior of clients in renting and selling real estate properties in Prague in times of crisis. The theoretical part deals with the specifications and definitions of marketing, marketing research and market segmentation and a more detailed division of clients into groups. The second part is an analysis of the company Inversiones en Renta RC Alfa s.r.o., changes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jan Melichar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22661
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Barbora Tomanová -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
Changes in Chinese Consumer Behavior before and after the COVID-19 Pandemic
Shaojia Liu -
Růst e-commerce trhu v ČR a porovnání s vývojem v ČLR v letech mezi lety 2010-2020
Zdeněk Pekař -
Zmeny v chovaní spotrebiteľa za posledných 10 rokov
Denisa Zelenayová -
Změny spotřebního chování v důsledku rozvoje mobilních technologií v oblasti turismu v závislosti na věku spotřebitele
Samuel Tingel