Bc. Milan Kaska
Master's thesis
Budování grafické identity firmy
Building the company's graphic identity
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku budování grafické identity firem a její vliv na vnímání značky ze strany cílových skupin. Cílem práce je kromě identifikace překážek při tvorbě korporátní grafické identity a její marketingové integrace na trh také analýza úspěšných prvků známých značek. Práce kombinuje teoretický přehled v oblasti firemní identity, brandingu a designu s praktickou aplikací …moreAbstract:
This thesis focuses on the issue of building graphic identity of companies and its influence on the perception of the brand by target groups. The aim of the thesis is not only to identify obstacles in the creation of corporate graphic identity and its marketing integration in the market, but also to analyze successful elements of well-known brands. The thesis combines a theoretical overview of corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kaska, Milan. Budování grafické identity firmy. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Management of Business Processes
Theses on a related topic
-
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Chien Huynh Minh -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita města Letohrad
Kateřina Jeníková -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Korporátní identita ve veřejných soutěžích
Eliška KAREŠOVÁ -
Vizuální identita neexistujícího subjektu (funkční maketa grafického manuálu)
Vladimír VILIMOVSKÝ -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights