Bc. Milan Kaska
Diplomová práce
Budování grafické identity firmy
Building the company's graphic identity
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku budování grafické identity firem a její vliv na vnímání značky ze strany cílových skupin. Cílem práce je kromě identifikace překážek při tvorbě korporátní grafické identity a její marketingové integrace na trh také analýza úspěšných prvků známých značek. Práce kombinuje teoretický přehled v oblasti firemní identity, brandingu a designu s praktickou aplikací …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of building graphic identity of companies and its influence on the perception of the brand by target groups. The aim of the thesis is not only to identify obstacles in the creation of corporate graphic identity and its marketing integration in the market, but also to analyze successful elements of well-known brands. The thesis combines a theoretical overview of corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaska, Milan. Budování grafické identity firmy. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management podnikových procesů
Práce na příbuzné téma
-
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Chien Huynh Minh -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita města Letohrad
Kateřina Jeníková -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Korporátní identita ve veřejných soutěžích
Eliška KAREŠOVÁ -
Vizuální identita neexistujícího subjektu (funkční maketa grafického manuálu)
Vladimír VILIMOVSKÝ -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva