Životní cyklus vybraného produktu ŠKODA na ruském trhu – Bc. Jiří Jankovský
Bc. Jiří Jankovský
Diplomová práce
Životní cyklus vybraného produktu ŠKODA na ruském trhu
Product life cycle of a chosen ŠKODA product on the Russian automotive market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vybranou oblastí marketingové strategie ŠKODA AUTO a. s. na trhu Ruské federace. Cílem práce je analyzovat životní cyklus stěžejního produktu automobilky, liftbacku Škoda Rapid. Výstupem je definice aktuální pozice modelu v rámci produktového a cenového mixu. Práce kombinuje teoretické poznatky v tématu, jako strategie značek nebo životní cyklus produktu, s analýzou sekundárních …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the chosen field of the marketing strategy of ŠKODA AUTO a. s. on the Russian Federation market. The aim of the thesis is to analyse a life cycle of the core product of the automotive producer, liftback Škoda Rapid. Definition of the current position within product and price mix is the output.The thesis combines theoretical knowledge in topics as brand strategy or product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva