Teaching English to Learners with Communication Disorders – Bc. Darja Chocholáčová, DiS.
Bc. Darja Chocholáčová, DiS.
Diplomová práce
Teaching English to Learners with Communication Disorders
Teaching English to Learners with Communication Disorders
Anotace:
Diplomová práce „Výuka anglického jazyka u dětí s narušenou komunikační schopností“ pojednává o výuce anglického jazyka u dětí s narušenou komunikační schopnosí během prvních let jejich povinné školní docházky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá narušenou komunikační schopností z obecného pohledu a dále se podrobněji zaměřuje na nejrozšířenější typ …víceAbstract:
Diploma thesis “Teaching English to Children with Communication Disorders“ deals with teaching English to pupils with communication disorders during the first years of their compulsory school attendance. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with communication disorders in general and also with focus on the most common type of communication disorder: …víceKeywords
narušená komunikační schopnost žák s narušenou komunikační schopností dyslálie výuka anglického jazyka RVP ZV individualizace výuky učební styly a strategie motivace případová studie communication disorder pupil with communication disorder dyslalia English language teaching FEP BE individualization of the teaching process learning styles and strategies motivation case study
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e5kpz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching writing skills: Process writing
František LEJSEK -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Nástroje pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností a jejich ověření
Rosalie SLABÁ