Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus – Michaela NÁPLAVOVÁ
Michaela NÁPLAVOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus
The analysis of marketing communication influence of Tomas Bata University in Zlín with partner institutions in program Erasmus
Abstract:
The information extracted from the theoretical part is the possibility to advertise the Tomas Bata University in Zlín and how to create a marketing plan which will be executed by using the tactical elements of the Marketing Communication, or Promotion Mix. Marketing communication should be grounded in the behaviour and information processing needs and style of the target audience. Firstly in the theory …moreAbstract:
V teoretické části je získána informace, která umožňuje nový pohled na propagaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a dává návod jak stanovit marketingový plán při použití taktických elementů marketingové komunikace a reklamního mixu. Marketingová komunikace by měla být založena na chování a zpracování informačních potřeb určitého druhu cílové skupiny. Nejprve jsem použila v teoretické části hlavní myšlenky …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
9783
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÁPLAVOVÁ, Michaela. \textit{Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/nzf3fn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NÁPLAVOVÁ, Michaela. Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Tereza Škodová -
Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu
Stanislav Galuszka -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová