Na věku (respondenta) záleží. Recepce filmové trilogie Hobit v ČR – Bc. Kristýna Drábková
Bc. Kristýna Drábková
Bakalářská práce
Na věku (respondenta) záleží. Recepce filmové trilogie Hobit v ČR
The age (of respondent) matters. Reception of the film trilogy Hobbit in Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracování výsledků mezinárodního výzkumu divácké recepce filmové trilogie Hobit. Hlavním tématem je proměna vztahu k trilogii na základě věku a mezigenerační rozdíly v chápání popkultury.Abstract:
This bachelor thesis is about the World Hobbit Project. My audience research is focused on differences between the answers of youngest and oldest participants. I expected there will be big differences between both groups.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lur4u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Pavel Skopal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marie Barešová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný