Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu – Bc. Kristina Bartošová
Bc. Kristina Bartošová
Master's thesis
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Consumer Preferences of Chosen Group of Czech Consumers within the Selection of a Destination in Tourism
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi zvolené skupiny českých spotřebitelů při volbě destinace v cestovním ruchu. Hlavním cílem práce je provést zhodnocení spotřebitelských preferencí českých spotřebitelů narozených v letech 1982-2000 (tzv. generace Y) v rámci nákupního rozhodovacího procesu při výběru destinace v cestovním ruchu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the consumer preferences of selected groups of Czech consumers when choosing a destination in tourism. The main goal of this work is to evaluate the consumer preferences of Czech consumers born in the years 1982-2000 (called Generation Y) in the purchasing decision-making process when choosing a destination in tourism. The theoretical part defines the basic concepts related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŠOVÁ, Kristina. \textit{Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/nzq29i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Kira Karataeva -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights