Podpora interakce ve výuce anglického jazyka na základní škole – Nikola Droznová
Nikola Droznová
Bakalářská práce
Podpora interakce ve výuce anglického jazyka na základní škole
Promoting social interaction in lower-secondary English classes
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of developing speaking skills through activities which are based on social interaction. The main aim of this paper is to find out whether the teacher provides the learners with opportunities during which they can participate in social interaction in English. The theoretical part defines the term social interaction in relation to the topic of the thesis, mentions …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem řečových dovedností za pomocí učebních aktivit, které zahrnují sociální interakci v anglickém jazyce. Hlavním cílem práce je zjistit, zda učitel do své výuky zařazuje aktivity, během nichž mohou žáci procvičovat sociální interakci v angličtině. V teoretické části je definován pojem sociální interakce ve vztahu k tématu této práce, dále je zde představen rozvoj sociální …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Droznová, Nikola. Podpora interakce ve výuce anglického jazyka na základní škole. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k rozvoji komunikačních schopností u dětí se zřetelem k roli rodičů
Dita Šimáčková -
Přístup k rozvoji komunikačních schopností u chlapce s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole
Eliška Hegerová -
Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole
Tereza Rachůnková -
Přístup k dítěti s narušenou komunikační schopností v lesní mateřské škole
Anna Polášková -
Analýza přístupů k rozvoji komunikačních schopností v běžných mateřských školách ve Zlínském kraji
Helena Poštolková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ