Podpora interakce ve výuce anglického jazyka na základní škole – Nikola Droznová
Nikola Droznová
Bachelor's thesis
Podpora interakce ve výuce anglického jazyka na základní škole
Promoting social interaction in lower-secondary English classes
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of developing speaking skills through activities which are based on social interaction. The main aim of this paper is to find out whether the teacher provides the learners with opportunities during which they can participate in social interaction in English. The theoretical part defines the term social interaction in relation to the topic of the thesis, mentions …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem řečových dovedností za pomocí učebních aktivit, které zahrnují sociální interakci v anglickém jazyce. Hlavním cílem práce je zjistit, zda učitel do své výuky zařazuje aktivity, během nichž mohou žáci procvičovat sociální interakci v angličtině. V teoretické části je definován pojem sociální interakce ve vztahu k tématu této práce, dále je zde představen rozvoj sociální …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DROZNOVÁ, Nikola. \textit{Podpora interakce ve výuce anglického jazyka na základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2020. Available from: https://theses.cz/id/o01wja/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Droznová, Nikola. Podpora interakce ve výuce anglického jazyka na základní škole. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Theses on a related topic
-
Přístupy k rozvoji komunikačních schopností u dětí se zřetelem k roli rodičů
Dita Šimáčková -
Přístup k rozvoji komunikačních schopností u chlapce s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole
Eliška Hegerová -
Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole
Tereza Rachůnková -
Přístup k dítěti s narušenou komunikační schopností v lesní mateřské škole
Anna Polášková -
Speciálněpedagogické přístupy k rozvoji komunikačních schopností osob se zdravotním postižením ve věku mladé dospělosti
Petr Kopečný -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ