Nikola Droznová

Bachelor's thesis

Podpora interakce ve výuce anglického jazyka na základní škole

Promoting social interaction in lower-secondary English classes
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of developing speaking skills through activities which are based on social interaction. The main aim of this paper is to find out whether the teacher provides the learners with opportunities during which they can participate in social interaction in English. The theoretical part defines the term social interaction in relation to the topic of the thesis, mentions …more
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem řečových dovedností za pomocí učebních aktivit, které zahrnují sociální interakci v anglickém jazyce. Hlavním cílem práce je zjistit, zda učitel do své výuky zařazuje aktivity, během nichž mohou žáci procvičovat sociální interakci v angličtině. V teoretické části je definován pojem sociální interakce ve vztahu k tématu této práce, dále je zde představen rozvoj sociální …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Droznová, Nikola. Podpora interakce ve výuce anglického jazyka na základní škole. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická