Obchodní obslužnost vybraného sídla nebo oblasti – Bc. Ĺudovíta Popovičová
Bc. Ĺudovíta Popovičová
Bakalářská práce
Obchodní obslužnost vybraného sídla nebo oblasti
Anotace:
Předmětem a cílem bakalářské práce je charakteristika obchodní obslužnosti města Nové Hrady a analýza obchodních jednotek. Teoretická část se zabývá historií obchodu, rozborem maloobchodní sítě, přehledem hlavních typů obchodních jednotek. Dále je zde specifikován obchodní sortiment, specializace obchodu, formy prodeje, spokojenost zákazníka, obchodní vybavenost sídel a územní analýza. Aplikační část …víceAbstract:
The subject and the target of this bachelor work is the characteristics of the commercial services of the town Nové Hrady and the analysis of the commercial units. The theoretical part deals with the history of business, analysis of the retail network, the overview of the main types of the commercial units. Further there is the specification of the commercial range of products, specialisation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/v7nwv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Tuscherová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Podpora obchodní obslužnosti v České republice a zahraničí
Dominik Kolbaba -
Obchodní obslužnost města Kaplice a okolí
Kateřina Šaclová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Evaluation of branding of regional products in Chile with the focus on small wine producers
Gabriela Dvořáková -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Petra Kočová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová