Michal Švarc

Diplomová práce

Herecké prožívání a představování

Represented acting and emotional acting

Anotace:
Tuto práci píši jako sebereflexi svého hereckého vývoje za posledních osm let, tedy od vstupu na DAMU až po mé současné angažmá. Zaměřuji se na problémy, které souvisí s tvorbou postavy, jako neschopnost průběžného jednání, podehrávání, křeč apod. v kontextu hereckého prožívání a představování. Využívám onoho osmiletého prostoru k tomu, abych popsal, jak na mě tyto problémy v různých fázích mého vývoje …více
Abstract:
This thesis is written as a self-reflection of my acting development for past eight years i. e. since enrolling to DAMU untill my current engagement. The main focus is on issues regarding role formation e. g. inability of an ongoing act, deficient playing, spasm etc. in context of emotional acting and represented acting. Utilizing this eight- year time frame I describe how these problems influence …více
 

Klíčová slova

křeč

Klíčová slova

existence na jevišti

Klíčová slova

prožitek

Klíčová slova

představivost

Klíčová slova

herectví
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2015
  • Vedoucí: Tomáš PAVELKA
  • Oponent: Marie GROSSMANNOVÁ-MÁLKOVÁ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a)
In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna