Jana Kálalová

Bachelor's thesis

Budování značky BTL zdravotnická technika a.s.

Brand building BTL zdravotnická technika a.s.
Abstract:
První kapitola bakalářské práce popisuje světový i český trh se zdravotnickou technikou a současné trendy. Druhá kapitola je věnována samotné společnosti BTL zdravotnická technika a.s., její historii, sortimentu a postavení na trzích. Další kapitola je zaměřena na marketingovou strategii, kde provádím SWOT analýzu firmy a analyzuji portfolio výrobků pomocí bostonské matice. Čtvrtá kapitola je věnována …more
Abstract:
The first chapter of the thesis describes the world and Czech medical devices markets and its present trends. The second chapter is aimed to describe the company BTL zdravotnická technika a.s., its history, range of products and market position. The next chapter describes marketing strategy, including the SWOT analysis and BCG matrix of the range of products. In the fourth chapter I analyze 3 most …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Tomáš Schwarz

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22117

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic