Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice – Nikol Škorpíková
Nikol Škorpíková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
Transportation Provided by the Czech Bus Company, Student Agency: A Customer Satisfaction Survey and Analysis
Abstract:
Main objective of this bachelor thesis is to identify and analyze satisfaction of customers with services of a company Student Agency. This thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part is described satisfaction of customers as such, also terms as NPS, CRM and CSR are covered. In practical part are identified particular strategies of a company Student Agency, which they …moreAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti Student Agency. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definována spokojenost zákazníků jako taková, ale také pojmy jako NPS, CRM či CSR. Praktická část poté identifikuje jednotlivé strategie společnosti Student Agency, které podniká směrem …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 25. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKORPÍKOVÁ, Nikol. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2016. Available from: https://theses.cz/id/o0dlfw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Škorpíková, Nikol. Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček