Adéla RÝČKOVÁ
Bakalářská práce
Turismus v oblasti Bajkalu
Tourism in the Baikal area
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá cestovním ruchem v oblasti Bajkalu. Cíle práce je předat potencionálnímu, především českému turistovi, komplexní informace o destinaci. První část práce pojednává o samotné teoretické disciplíně cestovní ruch. V další část se zkoumá současný stav cestovního ruchu a to především ubytovacích, stravovacích a dopravních služeb. Dále jsou v práci uvedeny turisticky zajímavá místa …víceAbstract:
My bachelor's thesis focuses on tourism in the Baikal area. The main target is to present complex information about the area to potential, especially Czech, tourists. The first part of the work deals with theoretical applications of tourism, while the second part is focused on practical tourist information, like accommodation, catering services, and transport. The thesis also mentions popular tourist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Zveřejnit od: 16. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Zdeněk Pechal, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÝČKOVÁ, Adéla. Turismus v oblasti Bajkalu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Aplikace vybraných nástrojů marketingové analýzy ve vybraném oboru podnikání
Zdeňka Wunschová -
Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy
Lenka Kaňková -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik
Václav Špirhanzl -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Šárka Machová
Název
Vložil
Vloženo
Práva