Ondřej Slivka

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie firmy Coca-Cola v České republice

Analysis of the marketing strategy of Coca-Cola in Czechia
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie společnosti Coca-Cola v České republice. Práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a praktické. V první části jsou za použití odborné literatury vymezeny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová a komunikační strategie a výzkum trhu. Praktická část je pak věnována představení společnosti Coca-Cola, jejího komunikačního …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing and communication strategy of Coca-Cola in the Czech Republic. The work is divided into two parts - theoretical and practical. In the first part, the basic concepts such as marketing, marketing mix, marketing and communication strategies and market research are defined using professional literature. The practical part is then devoted to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Hubka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87620