Edukačně-terapeutické programy a metody používané u dětí s PAS – Blanka Svobodová
Blanka Svobodová
Bakalářská práce
Edukačně-terapeutické programy a metody používané u dětí s PAS
Educationally-therapeutic programs and methods used for children with Autism spectrum disordes
Anotace:
Bakalářská práce představuje dílčí poruchy autistického spektra a historický vývoj intervencí u těchto poruch, jako kontext tématu. Dále analyzuje nejznámější i vybrané méně známé edukačně-terapeutické programy a metody, které se užívají v edukaci dětí s poruchami autistického spektra. Zabývá se taktéž zařazením systémů alternativní a augmentativní komunikace do těchto programů a metod, neboť je vnímá …víceAbstract:
The thesis focuses on the specific characteristics of the autistic spectrum disorders and historical developments made to methods of intervention, as a context of the topic. It analyses both the most established, as well as selected lesser-known educationally-theraputic programs and methods using in the education of children with autistic spectrum disorders. In addition to this, it also explores the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11839
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2020
- Vedoucí: PaedDr. Zdenka Šándorová, PhD.
- Oponent: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace.
Adéla Janková
Název
Vložil
Vloženo
Práva