Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch – Lucie Kokrdová
Lucie Kokrdová
Master's thesis
Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch
The impact of golf marketing promotion on tourism
Abstract:
Práce se zabývá dopadem marketingové propagace golfu na cestovní ruch. Cílem práce je zmapovat marketingové aktivity agentury CzechTourism, České golfové federace a Czech Golf Travel Association se zaměřením na podporu golfu. Vnímá svět Českou republiku jako golfovou destinace? Zajímá se česká veřejnost o golf? Na tyto otázky se práce snaží nalézt objektivní odpovědi. Teoretická část definuje základní …moreAbstract:
The thesis deals with the impact of golf marketing promotion on tourism. The main aim is to map out marketing activities of the agency CzechTourism, the Czech Golf Federation and the Czech Golf Travel Association aimed at golf promotion. Does the world perceive the Czech Republic as a golf destination? Is Czech public interested in golf? The thesis is trying to find objective answers on these questions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29359
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2012
- Supervisor: Jan Herget
- Reader: Marcel Šilhan
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29359
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Návrh propagace pro portál Knihovny.cz
Tereza Veletová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová propagace produktu Face - up!
Lucie Ramplová