Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR – Kristýna Chrtková
Kristýna Chrtková
Diplomová práce
Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR
Popularization of politics: popularization of politics features in the first presidential election campaign in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je nalézt vybrané prvky popularizace politiky v prezidentské kampani před první přímou volbou českého prezidenta v roce 2013. Empirická část práce popisuje, jaké prvky popularizace politiky se v médiích objevily, ve kterých mediálních formátech se nejvíce uplatnily, a ve kterých prezidentských kampaních oficiálních kandidátů byly použity. Práce řeší, zda předvolební kampaň …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify particular popularization of politics features during the presidential campaign before the first Czech presidential election in 2013. The thesis points out which popularization features appeared in Czech media, which media and which candidates used those popularization features. By focusing on the lifestyle magazines and professional journals, TV and radio talk …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68652
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
- Oponent: Jan Němec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68652
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě v prezidentské předvolební kampani - případová studie USA
Karolína NEZVALOVÁ -
Využití sociálních médií v předvolební kampani: prezidentské volby 2018 v České republice
Frederika Fuxová -
Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku
Matěj HLAVÁČEK -
Předvolební kampaně v Rusku na příkladu prezidentských voleb V. Putina
Veronika Korotovskaia -
Přímá volba prezidenta - předvolební kampaň nestranických kandidátů
Tereza Minářů -
Nástroje politického marketingu a jejich využití v předvolební kampani při prezidentských volbách 2013 v České republice
Alžběta Stillerová -
Popularizace české politiky v letech 2002 až 2006
Ladislav Sommer