Funkční poruchy hybnosti u adolescentů – Mgr. Martina Vyhnalová, Ph.D.
Mgr. Martina Vyhnalová, Ph.D.
Disertační práce
Funkční poruchy hybnosti u adolescentů
Functional movement disorders in adolescents
Anotace:
Předložená práce zabývá tématem funkčních poruch hybnosti u adolescentů. Práce pomocí kvalitativního přístupu a pomocí interpretativní fenomenologické analýzy zkoumá vnímání procesu diagnostiky, léčby a samotnou percepci onemocnění. Z kvalitativní analýzy vzešlo pět hlavních témat týkajících se charakteristik onemocnění a důsledků onemocnění, sociálních faktorů, autonomie respondentů, léčebného procesu …víceAbstract:
The presented study focuses on the topic of functional movement disorders in adol-escents. Using a qualitative approach and interpretative phenomenological analysis, the research examines the perception of the diagnostic process, treatment, and the illness itself. The qualitative analysis identified five main themes related to the characteristics and consequences of the illness, social factors, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k0lpg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2025
- Vedoucí: prof. PhDr. Hana Přikrylová Kučerová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Iva Příhodová, Ph.D., doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Neurobiology of Functional Neurological Disorders
Petr Sojka -
Subjective Perception of Transition to Adulthood Among Emerging Adults in the Czech Republic and Portugal
Hana Adameová -
Competitive Online Gaming and Its Relationship With The Perception Of One's Subjective Satisfaction With Social Life
Lukáš Michele -
Dyslexie a dyskalkulie jako vývojové poruchy učení a jejich vnímání perspektivou vybraných respondentů
Helena WAGNEROVÁ -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná -
Specifické poruchy učení a dospělost
Jana DĚTSKÁ -
Neurobiology of Functional Neurological Disorders
Petr Sojka -
Moderní léčba hemofilie A u dětských pacientů – monitorace inovativní léčby
Kateřina Šilhavíková