Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s. – Karel Dvořák
Karel Dvořák
Master's thesis
Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.
The Project of Marketing Communication Plan of Waterproofing Membranes for Fatra, a.s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem konceptu marketingového komunikačního plánu pro společnost Fatra Napajedla, a.s.. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku marketingu na B2B trzích a nové formy marketingové komunikace. Praktická část obsahuje analýzy PESTE, Porterovu, SWOT a produktový benchmarking. V rámci praktické …moreAbstract:
Main goal of this master thesis is proposal of marketing communication project of waterproofing membranes for Fatra, a. s. company. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains general knowledge of marketing communication for B2B markets, new forms of marketing communication. In practical part of this thesis is company analysed using PESTE, Porter, SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, Karel. \textit{Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/o1egiu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dvořák, Karel. Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová