Společenská výchova a její role při socializaci osob s kombinovaným postižením – Bc. Lucie KOPEČKOVÁ
Bc. Lucie KOPEČKOVÁ
Diplomová práce
Společenská výchova a její role při socializaci osob s kombinovaným postižením
Social Education and it's Role in Socialization of People with Multiple Disabilities
Anotace:
V teoretické části této diplomové práce se zabýváme především vymezením pojmu, dále incidencí, etiologií a prevalencí kombinovaného postižení. Ve druhé kapitole se věnujeme socializaci, konkrétně vymezením pojmů, stupni socializace, integraci osob s kombinovaným postižením a postojem společnosti k těmto osobám. Třetí kapitola náleží etiketě, vymezení tohoto pojmu, společenské významnosti a komunikaci …víceAbstract:
In the theoretical part of this diploma we deal primarily with definition of term, as well as incidence, etiology and prevalence of multiple disabilities. In second chapter we are dealing with socialization, namely the definition of the term and degree of socialization, integration of persons with multiple disabilities and attitude to these persons. Third chapter belongs to etiquette, its definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPEČKOVÁ, Lucie. Společenská výchova a její role při socializaci osob s kombinovaným postižením. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva