Pavel PŘIBÁŇ

Bakalářská práce

Mobilní klient pro systém publikování gamebooků

Mobile client for the gamebook publishing system
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilního klienta (aplikaci) pro platformu Android, který umožňuje procházet gamebooky vytvořené ve vyvíjeném systému. Gamebook je kniha, ve které se čtenář rozhoduje jak se bude příběh vyvíjet. V první části práce jsou porovnány některé dostupné aplikace, které umožňují procházení gamebooků. Druhá část práce popisuje vyvíjený systém, ve kterém je možné gamebooky …více
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to create mobile client (application) for the Android platform, which can read gamebooks that are created in the system which is being developed. Gamebook is a book that allows reader to make decisions and partly influence the story of the book. In the first part of this work there is a comparison of applications that can read gamebooks. The second part describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pešička

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PŘIBÁŇ, Pavel. Mobilní klient pro systém publikování gamebooků. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/