Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků – Eliška Medunová
Eliška Medunová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Consumer behavior of Internet shop users / Customer typology
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním zákazníků internetových obchodů. Tato bakalářská práce je zaměřená na definici spotřebitele, spotřební chování - jak zákazníka ovlivňují jeho potřeby, zájmy a motivace a je zde popsán rozhodovací proces zákazníka. V druhé části je představení společnosti, představení jejích produktů. Průzkumem dané společnosti jsou zjišťovány aspekty týkající se nakupování …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer behavior of online customers. Focusing on the practical part, the definition of a consumer is provided as well as consumers' behavior and their subsequent influence on one´s needs, interests and motivations. The process of customers´ decision making is also described. The second part is about the introduction of the company and its products. The survey concentrates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Medunová, Eliška. Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů
Jakub Chalmovianský -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková -
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Petra Vrbasová -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina -
Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti
Veronika Holíková