Zhodnocení vlivu faktorů působících na kupní chování zákazníka – Dominika ZÍVALOVÁ
Dominika ZÍVALOVÁ
Bakalářská práce
Zhodnocení vlivu faktorů působících na kupní chování zákazníka
Evaluation of the influence of factors affecting customers' purchasing behavior
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení vlivu faktorů působících na kupní chování zákazníka. Na zákazníky působí mnoho faktorů, které ovlivňují často jejich rozhodnutí o nákupu. Samozřejmě ne všechna rozhodnutí mohou být odůvodněná určitými faktory, někdy se může jednat i o iracionální rozhodnutí, které by bylo spíše tématem psychologickým. V první části své bakalářské práce jsem definovala základní pojmy …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the influence of factors affecting customers' purchasing behaviour. Many factors impact on customers and often influence their purchasing decisions. Of course, not all decisions can be justified by specific factors; sometimes it may be also irrational decision that would be more a psychological issue. In the first part of my bachelor I defined the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÍVALOVÁ, Dominika. \textit{Zhodnocení vlivu faktorů působících na kupní chování zákazníka}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/o1muu1/.
Jak správně citovat práci
ZÍVALOVÁ, Dominika. Zhodnocení vlivu faktorů působících na kupní chování zákazníka. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková