Využití nových technologií a velkých dat v tenise – Bc. Marcela Střelcová
Bc. Marcela Střelcová
Diplomová práce
Využití nových technologií a velkých dat v tenise
The use of new technologies and big data in tennis
Anotace:
Tématem této magisterské práce je využití nových technologií a velkých dat v tenise. Práce popisuje trend velkých dat, současnou úroveň sportovní analytiky a její význam pro tenis se zaměřením zejména na hráče a trenéry. Velkou část tvoří přehled a popis existujících programů a aplikací pro sběr a analýzu dat, které umožňují analýzu hry za účelem zlepšení výkonu. V práci se také řeší dostupnost a zpřístupnění …víceAbstract:
The thesis deals with the use of new technologies and big data in tennis. It describes trends in big data, current level of sports analytics and its importance to tennis with a focus on the players and coaches. A great part of the work consists of an overview and description of existing programs as well as applications for data collection and analysis which enables the game analysis in order to improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ghc7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Mayer
- Oponent: Mgr. Jan Martinek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
Kristýna Supíková -
Nositelné technologie a inteligentní textilie v kontextu Enter 5: dramaturgická analýza
Kristýna Supíková -
Exploratory process mining analysis of video game achievements
Júlia Jamnická -
Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
David Kolbábek -
Genre and multimodal analysis of online video tutorial
Simona KORYTÁŘOVÁ -
Analysis and Categorisation of Visualisations in Video Games
Dominik Masár -
Measurement of Cardiac Rhythm Using Video Analysis
Martin Vlach -
Spatial analysis and visualization of social media data
Jiří Hladík