Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov – Bc. Ševcová Ševcová
Bc. Ševcová Ševcová
Bachelor's thesis
Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov
Online web applications as a tool for effective marketing to a selected customer segment
Abstract:
The thesis focuses on online tools used to create website. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness and possibilities of online web applications in reaching selected client segments. The thesis will compare the products, their availability, usability, graphic and editing tools, development time and possibilities of reaching and communicating with clients, usability of second and third …moreAbstract:
Práca je zameraná na online nástroje používané k tvorbe webových stránok. Cieľom práce je vyhodnotenie efektivity a možnosti online webových aplikácií pri oslovovaní vybraných segmentov klientov. V práci budú porovnané produkty, ich dostupnosť, použiteľnosť, grafické a editačné nástroje, doba tvorby a možnosti oslovenia a komunikácie s klientmi, použiteľnosť domény druhej a tretej úrovne, management …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/kkvxl/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Josef Botlík
- Reader: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEVCOVÁ, Ševcová. \textit{Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/o2hw5a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Online marketingové nástroje
Jiří Váchal -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
Využití vybraných nástrojů online marketingu v klenotnictví Eppi
Karolína Csibová -
Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně
Dana Večeřová -
Analýza a vylepšení uživatelského rozhraní a prožitku aplikace MCUXpresso Web SDK Builder
Lukáš Trnka -
Analýza a vylepšení uživatelského rozhraní aplikace MCUXpresso Web SDK Builder
Jiří Zenzinger -
Web builder
Alexandr Poluboyartsev -
Dopad volatility směnného kurzu na hospodářský rozvoj v Ghaně
Nana Yaw Inanna Domena