Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov – Bc. Ševcová Ševcová
Bc. Ševcová Ševcová
Bachelor's thesis
Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov
Online web applications as a tool for effective marketing to a selected customer segment
Abstract:
The thesis focuses on online tools used to create website. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness and possibilities of online web applications in reaching selected client segments. The thesis will compare the products, their availability, usability, graphic and editing tools, development time and possibilities of reaching and communicating with clients, usability of second and third …viacAbstract:
Práca je zameraná na online nástroje používané k tvorbe webových stránok. Cieľom práce je vyhodnotenie efektivity a možnosti online webových aplikácií pri oslovovaní vybraných segmentov klientov. V práci budú porovnané produkty, ich dostupnosť, použiteľnosť, grafické a editačné nástroje, doba tvorby a možnosti oslovenia a komunikácie s klientmi, použiteľnosť domény druhej a tretej úrovne, management …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/kkvxl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Josef Botlík
- Oponent: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVCOVÁ, Ševcová. \textit{Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov}. Online. Bakalárska práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/o2hw5a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingové nástroje
Jiří Váchal -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
Využití vybraných nástrojů online marketingu v klenotnictví Eppi
Karolína Csibová -
Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně
Dana Večeřová -
Analýza a vylepšení uživatelského rozhraní a prožitku aplikace MCUXpresso Web SDK Builder
Lukáš Trnka -
Analýza a vylepšení uživatelského rozhraní aplikace MCUXpresso Web SDK Builder
Jiří Zenzinger -
Web builder
Alexandr Poluboyartsev -
Dopad volatility směnného kurzu na hospodářský rozvoj v Ghaně
Nana Yaw Inanna Domena