Podnikatelský plán na založení kavárny – Bc. Petr Blažek
Bc. Petr Blažek
Bakalářská práce
Podnikatelský plán na založení kavárny
Business plan for establishing café
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu, na základě kterého lze založit kavárnu. Teoretická část přináší základní teoretické informace a postupy jak vybudovat posloupný a přehledný podnikatelský plán. Na základě nich je zkonstruována praktická část, v níž se využívají postupy a výpočty jednotlivých analýz a zkoumá se, zda je možno tento plán aplikovat a vybudovat prosperující …víceAbstract:
The subject of this thesis is to develop a business plan, based on which you can base the café. The theoretical part provides basic theoretical information and procedures to build a sequential and a clear business plan. On the basis of these is designed practical part, in which the use of procedures and calculations of individual analyzes and examines whether it is possible to apply this plan and build …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eym2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Michal Blahout
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Business plan: Growth strategy of a propeller's producer
Tomáš Mejzlík -
Establishing business, business plan and strategy
Lucie Kubizňáková -
Strategic plan of company's expansion in regions of the Czech Republic
Jiří Novotný -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
The Sustainable Development Program until the Year 2030 and its Impact on Chinese companies
Qian Zhang -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Logistics Infrastructure of the Czech Republic and its Global Connection Network
Anna Kolmykova -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová