Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic – Ksenia Sychevskaya
Ksenia Sychevskaya
Master's thesis
Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic
Strategie vstupu na trh pro obchod SEMPER do České republiky
Anotácia:
Účelem této práce je vývoj mezinárodní marketingové strategie pro průnik do zahraničního trhu. Teoretickou část tvoří analýza strategických alternativ se kterými čelí organizace při vstupu do mezinárodního trhu. Praktická část práce analyzuje jak mikro a makro prostředí organizace na ruském trhu, tak i analýzu environmentálních faktorů na českém trhu oblečení. Autor používá takové nástroje pro analýzu …viacAbstract:
The purpose of the thesis is the development of an international marketing strategy for penetrating the foreign market.The theoretical part mainly consists of analyzing the strategic alternatives that the organization faces when entering the international market.Practical part of the paper analyzes the micro and macro environment of the organization on the Russian market, as well as the analysis of …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74819
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2018
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74819
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová