Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru – Bc. Monika Fábryová
Bc. Monika Fábryová
Master's thesis
Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Marketing Communication Strategy for Revenue Growth at a Selected Company Operating in Online Travel Industry
Abstract:
The aim of this Thesis is to create a marketing communication strategy for revenue growth of selected company operating in Online Travel industry. This was achieved by observing theoretical framework and concluding several analyses including micro and macro environment analysis, situation analysis, benchmarking and quantitative marketing research. The project of marketing communication strategy was …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť marketingovú komunikačnú stratégiu pre rast tržieb vybranej spoločnosti pôsobiacej v odvetví online cestovného ruchu. To bolo dosiahnuté prostredníctvom teoretických infromácií a vyhodnotením niekoľkých analýz vrátane analýzy mikro a makro prostredia, situačnej analýzy, benchmarkingu a kvantitatívneho marketingového výskumu. Projekt stratégie marketingovej komunikácie …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FÁBRYOVÁ, Monika. \textit{Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/o2q1he/.
Jak správně citovat práci
Fábryová, Monika. Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová